Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΥ

 45ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ

  Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ | ΣΥΝΑΥΛΙΑ
ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΥ  | ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 | ΩΡΑ 21.00


«Ω, ποίηση είσαι η αρχή του μεγάλου ονείρου μας και το τέλος του μικρού μας ταξιδιού» (Τάσος Λειβαδίτης)

Μία από τις κορυφαίες στιγμές του φετινού Φεστιβάλ Ολύμπου αναμένεται να είναι η μουσική συνάντηση της διεθνούς φήμης σοπράνο Αλεξάνδρα Γκράβας με τον σπουδαίο ερμηνευτή Βασίλη Λέκκα και την Ορχήστρα Νέων του Κέντρου Γραμμάτων και Τεχνών Δίου, την ερχόμενη Κυριακή 7 Αυγούστου, στις 9 το βράδυ, στο αρχαίο θέατρο του Δίου. 
Μια βραδιά αφιερωμένη στη μελοποιημένη και χιλιοτραγουδισμένη ποίηση που τόσο αγαπήσαμε...
Σολίστ: Β.Λέκκας,  Α.Gravas Συμμετέχουν: Φ.Σέρβου, Κ. Μυστακίδης Μαέστρος: Ν. Πατρής
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Γ. Χ. Χανδόλιας
Το πλούσιο μουσικό πρόγραμμα θα διανθιστεί από στίχους επί σκηνής που θα αναγνώσουν :  Λ. Παταρίδου, Κ. Ζιακούλη, Ι. Σούκου, Γ. Χανδόλιας
«… Τι να σου πω για την ποίηση; Τι να σου πω γι αυτά τα σύννεφα, γι αυτό τον ουρανό; Να τα κοιτάζω, να τα κοιτάζω και τίποτα’ άλλο. Καταλαβαίνεις πως ένας ποιητής δεν μπορεί να πει τίποτα για την ποίηση, ας τα αφήσουμε αυτά στους κριτικούς και στους δασκάλους. Μα ούτε εσύ ούτε εγώ, ούτε κανένας ποιητής, δεν ξέρουμε τι είναι η ποίηση. Είναι εκεί! Κοιτάξτε. Έχω τη φωτιά μέσα στα χέρια μου, το ξέρω και δουλεύω τέλεια μαζί της, μα δεν μπορώ να μιλήσω γι αυτή χωρίς να κάνω φιλολογία. Καταλαβαίνω όλες τις ποιητικές τέχνες. Θα μπορούσα να μιλήσω γι αυτές, αν δεν άλλαζα γνώμη κάθε πέντε λεπτά. Δεν ξέρω. Ίσως μια μέρα να αγαπήσω πολύ την κακή ποίηση, όπως αγαπώ σήμερα την κακή μουσική, παράφορα. Θα κάψω ένα βράδυ τον Παρθενώνα για ν’ αρχίσω να τον κτίζω το πρωί και να μην τον τελειώσω ποτέ.. Στις διαλέξεις μου μίλησα κάποτε για την ποίηση, αλλά για το μόνο για το οποίο δεν μπορώ να μιλήσω είναι η ποίησή μου. Όχι γιατί δεν έχω συνείδηση του τι κάνω. Αντίθετα, αν είναι αλήθεια πως είμαι ποιητής από χάρη του θεού- ή του δαίμονα- είναι εξίσου αλήθεια ότι είμαι ποιητής χάρη στην τεχνική και την προσπάθεια, και γιατί κατέχω απόλυτα του τι είναι ποίημα » (Φρ. Γκ. Λόρκα)