Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Dean Karnazes: Ο άνθρωπος που μπορεί να τρέχει για πάντα

Του αρέσει να εξωθεί τον εαυτό του στα άκρα. Έτρεξε για τρία συνεχόμενα βράδια χωρίς να κοιμηθεί, ήρθε αντιμέτωπος με πολικές θερμοκρασίες στο Νότιο
Πόλο αρνούμενος μάλιστα να φορέσει ειδικά παπούτσια ενώ δεν δίστασε να τρέξει και στην «Κοιλάδα του Θανάτου» σε θερμοκρασία 45 βαθμών Κελσίου.

Ο Ντιν Καρνάζης είναι ο άνθρωπος που έχει καταφέρει να ξεπεράσει τον εαυτό του, θέτοντας κάθε φορά νέους στόχους τους οποίους πάντα φέρνει εις πέρας. Ο ελληνοαμερικανός αθλητής βρέθηκε και φέτος στην Ελλάδα στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Navarino Challenge» η οποία θα πραγματοποιηθεί για τέταρτη συνεχή χρονιά στην Costa Navarino από τις 9 έως και τις 11 Σεπτεμβρίου 2016

«Το Νavarino Challenge είναι πολύ σημαντικό για μένα, γιατί είναι ο τρόπος μου να προσφέρω στην Ελλάδα. Έχω δύο ρόλους, ο πρώτος είναι να βοηθήσω το τουρισμό και την ελληνική οικονομία με το να έρθουν περισσότεροι τουρίστες. Ο δεύτερος ρόλος είναι να ενθαρρύνω τους Έλληνες να γίνουν περισσότερο δραστήριοι», λέει στο protothema.gr ο υπερμαραθωνοδρόμος που έχει καταφέρει να κάνει όλη την υφήλιο να μιλάει για την αντοχή του.

Τα γενέθλια που του άλλαξαν τη ζωή!

Η ιστορία του δεν είναι συνηθισμένη καθώς ο ίδιος αν και από μικρός είχε δείξει αγάπη για τον αθλητισμό, στα 15 του χρόνια ξαφνικά σταματάει να ασχολείται με τα σπορ εξαιτίας διαφωνίας που είχε με τον προπονητή του. Από τότε η ζωή του άλλαξε. Σπούδασε, ξεκίνησε να δουλεύει, παντρεύτηκε και έκανε δύο παιδιά. Μέσα του όμως κάτι τον βασάνιζε και ένα βράδυ ενώ γιορτάζει τα 30α του γενέθλια παίρνει την μεγάλη απόφαση.

Ο Ντιν φεύγει από την πίσω πόρτα του κλαμπ τρέχοντας και σταματάει 7 ώρες αργότερα και 48 χιλιόμετρα μακρύτερα. «Μέσα σε µία νύχτα µεταµορφώθηκα από µεθυσµένος χαζός γιάπης σε αναγεννηµένο αθλητή», αναφέρει χαρακτηριστικά στον «Υπερµαραθωνοδρόµο», την µπεστ σέλερ αυτοβιογραφία του που κυκλοφόρησε το 2006

«Όταν ήμουν μικρός αγαπούσα πολύ το τρέξιμο, έτρεχα σε αγώνες μέχρι το λύκειο. Μετά σταμάτησα να τρέχω και πήγα στο κολέγιο. Είχα μία ωραία δουλειά αλλά δεν μου άρεσε η ζωή μου, είχα βαρεθεί. Τη νύχτα των τριακοστών γενεθλίων μου, μία νύχτα που πίναμε σε ένα κλαμπ, αποφάσισα να φύγω και να τρέξω. Έτσι άρχισα να τρέχω και πάλι», εξηγεί στο protothema.gr.

Από εκείνο το βράδυ του 1992 μέχρι και σήμερα ο Ντιν Καρνάζης τρέχει ασταμάτητα, δοκιμάζοντας συνεχώς τα όρια του.

«Έχω ένα πάθος, να δοκιμάζω τα όρια του ανθρώπινου σώματος για να δω πόσο μακριά μπορεί να πάει, για να δω τι είμαστε ικανοί να κάνουμε και ο δικός μου τρόπος για να γίνει αυτό είναι να τρέχω μεγάλες αποστάσεις σε ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως στο Νότιο Πόλο ή να διασχίσω την "Κοιλάδα του Θανάτου" το καλοκαίρι, είναι ο τρόπος μου για να βλέπω τι είμαι ικανός να κάνω» προσθέτει.

Όταν έτρεξε τρία 24ωρα χωρίς να κοιμηθεί

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ