Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Στάθης Αγγελόπουλος - "Ήρθαν τα Χριστούγεννα"

Στάθης Αγγελόπουλος - Ήρθαν τα Χριστούγεννα
Μουσική, στίχοι: Ανδρέας Λάμπρου

Ενορχήστρωση: Γιάννης Θάνος 
Κιθάρες: Χρήστος Γιάννακος
Μπάσο: Θέμης Βέλλος
Ντραμς, Κρουστά: Γιάννης Θάνος 
Πλήκτρα: Αντώνης Παλαιός 
Φωνητικά: Ανδρέας Λάμπρου 
Ηχογράφηση, Μίξη, Μastering: Γιάννης Θάνος (Studio Ηχόμετρο)

Directed by: Thanos Liberopoulos/Strawberry Street Studio
Φωτογραφία: Άκης Χρήστου

(P)&(C) 2016 Vinilio

Press Release:
Ο Στάθης Αγγελόπουλος, είναι αναμφισβήτητα από τους σημαντικότερους και καλύτερους λαϊκούς μας τραγουδιστές. Με όνομα βαρύ και ιστορία σπουδαία, έχοντας κάνει μεγάλες επιτυχίες και έχοντας μία χροιά και ένα μέταλλο φωνής, που πολλοί θα ζήλευαν, αυτή τη φορά έρχεται για να μας εκπλήξει ευχάριστα, τραγουδώντας κάτι που δεν μας έχει συνηθίσει μέχρι σήμερα! Ένα Χριστουγεννιάτικο τραγούδι, είναι η έκπληξη και το δώρο που μας κάνει για αυτές τις γιορτές, ο σπουδαίος λαϊκός μας ερμηνευτής. Ο οποίος με τη σειρά του, αφιερώνει το τραγούδι αυτό, στην κόρη του! Το τραγούδι έχει τίτλο «Ήρθαν τα Χριστούγεννα» Τους στίχους και τη μουσική υπογράφει ο αγαπημένος δημιουργός Ανδρέας Λάμπρου. Ακούγοντάς το, είμαστε σίγουροι πως θα γίνει ένα από τα αγαπημένα σας κλασικά Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, που θα έχει μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά σας! 



Στίχοι:
Όλη η πόλη στολισμένη 
Με παιχνίδια και φωτάκια
Στις βιτρίνες φιγουράρουν
Χιονισμένα ελαφάκια

Όλοι οι δρόμοι στολισμένοι
Μα εσύ σε άλλους δρόμους
Άγιε μου Βασίλη φέρ’ τη
Και κατέρριψε τους νόμους

Θλίψη έχω που δεν είσαι εδώ
Θέλω έστω για λίγο να σε δω… 

Ήρθαν τα Χριστούγεννα
Κι όλα είναι γιορτινά
Μα δεν είσαι δίπλα μου 
Στη δική μου αγκαλιά 

Ήρθαν τα Χριστούγεννα
Ήρθε κι η Πρωτοχρονιά
Μα δεν είσαι πλάι μου 
Και δεν έχει χτύπο η καρδιά

Όλη η πόλη στολισμένη 
Με φωνές και με τραγούδια
Στα φανάρια κρεμασμένα
Φωτισμένα αγγελούδια 

Όλοι οι δρόμοι στολισμένοι
Μα εσύ πολύ μακριά μου 
Άγιε μου Βασίλη φέρ’ τη
Πάλι μες την αγκαλιά μου 

Θλίψη έχω που δεν είσαι εδώ
Θέλω έστω για λίγο να σε δω…

Ένα αστέρι πέφτει 
Και αμέσως κάνω μια ευχή 
Ο καινούριος χρόνος 
Να μας βρει ξανά μαζί