Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Επέστρεψε η Ξένια Λάππα από την Βαρκελώνη και το 3o WIUC

Επέστρεψε η παίκτρια του Πιερικού Αρχέλαου, Ξένια Λάππα, από την Βαρκελώνη όπου συμμετείχε με την ομάδα του Πανεπιστημίου Κρήτης
στο 3o World Inter Universities Championship και κατέλαβε την 5η θέση στην τελική κατάταξη.
Η Ξένια Λάππα δήλωσε σχετικά με την συμμετοχή της στη διοργάνωση:
«Καταρχήν θέλω να τονίσω ξανά ότι ήταν μια από τις πιο σπουδαίες και σημαντικές εμπειρίες που έχω ζήσει ως τώρα. Μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω με κοπέλες διαφορετικής μπασκετικής κουλτούρας, κοπέλες οι οποίες είναι επαγγελματίες στην χώρα τους και κοπέλες οι οποίες απλά συμμετέχουν σε πρωταθλήματα πανεπιστημιακού επιπέδου. Τα συναισθήματα μου ωστόσο είναι ανάμεικτα. Από την μια νιώθω πολύ χαρούμενη για την 5η θέση που κατακτήσαμε αλλά από την άλλη νιώθω απογοητευμένη και στεναχωρημένη που δεν καταφέραμε να πάρουμε αυτό που αξίζαμε. Έτσι όμως είναι ο αθλητισμός και πρέπει να έχουμε το κεφάλι ψηλά .
Πέρα λοιπόν από την πικρή γεύση που μας άφησε όλο αυτό, κρατήσαμε τις καλές στιγμές και την εμπειρία που αποκομίσαμε. Αυτό που θα μου μείνει από αυτή την διοργάνωση είναι η συγκίνηση και τα χαμόγελα των συμπαικτριών μου όταν ενώ πιστεύαμε πως όλα έχουν τελειώσει, άλλαξε το παιχνίδι με ένα τυχερό buzzer beater στα 1,3”. Αυτή η φάση μου έδειξε πως ενώ πιστεύεις πως όλα έχουν τελειώσει, ανατρέπονται από την μια στιγμή στην άλλη αρκεί να έχεις πίστη και πάθος.
Ευχαριστώ λοιπόν για ακόμη μια φορά τον προπονητή μου και τις συμπαίκτριες μου. Εύχομαι κάποια στιγμή στο μέλλον να ζήσουμε ξανά τέτοιες στιγμές γιατί αυτές σε κάνουν οικογένεια».