Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

"Άραγε υπάρχει Αι- Βασίλης;" - Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο της Κατερίνας Δροσινού

 
"Τι θα ήταν τα Χριστούγεννα και η πρωτοχρονιά χωρίς την αγάπη, χωρίς το μαγικό άστρο; Τι θα ήταν λοιπόν και χωρίς τον Αϊ-Βασίλη;"
Ένα υπέροχο βιβλίο από την Κατερίνα Δροσινού για όλα τα παιδιά και όχι μόνο. 
Η μαγεία των Χριστουγέννων μόλις ξεκίνησε..



Σημείωμα συγγραφέως

Άραγε υπάρχει Αι- Βασίλης?
Κι αν υπάρχει γιατί δεν τον έχω δει ποτε?
Τα πράγματα που μας κάνουν καλύτερους κι ευτυχισμένους δε φαίνονται και δεν μετριούνται, μας φωτίζουν και μας δίνουν δύναμη.
Τι θα ήταν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά χωρίς την αγαπη,χωρίς το μαγικό αστρο?
Τι θα ηταν λοιπόν χωρίς τον Αι- Βασίλη?
Αυτό το παραμύθι το αγαπώ πολύ όχι μόνο γιατί είναι Χριστουγεννιάτικο αλλά γιατί το έγραψα με σκοπό να μετατρέψω την απογοήτευση της κόρης μου σε ελπίδα και θετική σκέψη. Και ο σκοπός μου πέτυχε! 
Εύχομαι λοιπόν να καταφέρω να σας μεταδώσω όλη μου τη θετική ενέργεια,τη χαρά μου και φυσικά την ελπίδα ότι όλα μπορούν να συμβούν μέσα από τριάντα καταπληκτικές σελίδες!


Μόλις κυκλοφόρησε σε όλα τα βιβλιοπωλεία 

τηλ: 2310534016