Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ο φωτογράφος των γηπέδων της Πιερίας.

Μας το έστειλε ο Ευριπίδης Θεοδοσίου (Φωτογράφος 6940999989).....
Όποιος έχει πάει σε ποδοσφαιρικό αγώνα στην Πιερία , σίγουρα τον γνωρίζει .
Ο αγαπημένος συνάδελφος (τολμώ να τον αποκαλέσω έτσι) κάθε Κυριακή , με έναν φίλο του τώρα,με ένα μηχανάκι παλιότερα , όργωνε τα ματς της Πιερίας .

Παλικάρι μου ,θέλω 10-15 λεπτά σε έναν αγώνα για να πάρω τα πλάνα που θέλω.

Από αυτό ζει , αυτό ξέρει να κάνει .
και το κάνει καλά πολύ καλά . 

Περιμένω να πάρω την σύνταξη μου ,ο γιος μου πέθανε 30 χρονών και δεν έχω πλέον κανέναν δικό μου για να αγοράσω νέα μηχανήματα και να βγάζω καλύτερες φωτογραφίες ώστε να τα πάρει όταν αποσυρθώ  .Βγάζω "περίπου¨καλές φωτoγραφίες , αυτό μου είπε .
Αλλά δεν νομίζω πως ο κόσμος τον αγαπάει για τις φωτογραφίες που βγάζει , τον αγαπάει γιατί δεν μισεί(όπως κάνουν πολλοί επαγγελματίες του είδους) ,
ο κόσμος τον αγαπάει γιατί έχει έναν όμορφο ,ιδιαίτερο τρόπο να σε φυλακίζει στην μηχανή του .
Να ζήσει χρόνια πολλά γιατί έχει πολλά ακόμη να μας διδάξει ...
Ευχαριστώ για την καραμέλα που κέρασες για να σπάσει ο πάγος .